Kenali pasukan Dajjal dan simbol-simbol mereka – Bahagian 2

Assalaamu’alaikum w.b.t……. Bersambung lagi kita di dalam topik Kenali pasukan Dajjal dan simbol-simbol mereka. Kali ini kita akan menyelami banyak lagi perkara yang bersangkut paut dengan pengenalan dan simbol-simbol yang digunakan oleh mereka. Adakah anda sudah bersedia? Baca bismillah dulu sebelum membaca seperti biasa yer.

3 NA = NAZI + NASA + NAVY

Ada sesiapa lagi yang masih tidak kenal dengan NAZI? Siapa tidak kenal dengan Adolf Hitler? Seorang pemimpin NAZI yang sangat berkaliber, eh berkaliber ke dia?. Siapa tidak kenal dengan sejarah NAZI yang telah membunuh ramai umat Yahudi yang berpegang dengan ajaran mereka yang betul dulu. Dan yang banyak ditinggalkan selepas itu adalah yahudi korup yang sudah banyak menyeleweng dari ajaran asal mereka. Sama seperti ajaran sesat di dalam Islam, yang banyak menyeleweng dari ajaran Islam yang sebenar, seperti munculnya RASUL MELAYU, RASUL WANITA, mengaku IMAM MAHDI dan sebagainya.

Di bawah ini adalah simbol / lambang kepada NAZI;

nazi

Ya , ianya adalah terlalu ‘familiar’ atau dikenali oleh anda bukan? Itulah dia lambang / simbol NAZI yang diberi nama Swastika. Asalnya juga merupakan simbol MATAHARI bagi pengamal2 ajaran purba, tetapi dihidupkan semula oleh Hitler dan menggunakannya sebagai simbol NAZI. Maka sila lihat pula gambar di bawah ini;

navy base nazi

Gambar di atas ini diambil dari gambar satelit. Ianya merupakan gambar sebuah bangunan di Amerika Syarikat sana. Tahukah anda bangunan apakah itu? Ya, itu lah dia bangunan pengkalan ‘Navy’ bagi tentera laut di California Selatan, Amerika Syarikat. Maka adakah bentuk itu terjadi secara kebetulan? Anda boleh fikir sendiri.

navy Logo

Gambar ini diambil pada tahun 2007 dahulu dan telah mendapat publisiti yang meluas. Bermacam-macam alasan dibuat bagi menutup hubungannya dengan pihak NAZI. Mungkin sekarang ini mereka telah mengubah balik bentuk bangunan tersebut. Tetapi sebab sebenar mengapa salah sebuah bangunan berek tentera Navy tu menjadi seperti lambang Swastika Nazi masih menjadi misteri.

Ini kerana mengikut sejarah NAZI dahulu, ianya disokong dengan dana yang besar dari pihak Illuminati sendiri.

Dan pengaruh NAZI bukan sahaja kepada NAVY, tetapi juga kepada NASA (National Aeronautic Space Administration). Di mana pengaruh NAZI kepada NASA adalah lebih kuat dengan banyak bukti termasuk lah dari bekas2 saintis NASA sendiri. NASA selama ini telah banyak melakukan PEMBOHONGAN / HOAX dan menyembunyikan fakta sebenar. Sebagai contoh tentang pendaratan Neil Armstrong ke bulan, itu hanya lah satu rekaan. Sebenarnya tiada manusia yang pernah jejakkan kaki ke bulan kerana keadaan di permukaan bulan amat merbahaya kepada manusia, dengan gas2 beracun dan sebagainya.

NASA_logo

Lagi pun, mungkin kerana Amerika sebelumnya tidak puas hati dengan Russia, kerana Russia menjadi negara pertama yang menghantar manusia mengelilingi BULAN, iaitu angkasawan Yuri Gagarin. Maka tidak ada pilihan lain, Amerika kononnya ingin melakukan satu perintisan dengan menghantar manusia menjejakkan kaki ke bulan.

Kenapa penjejakan kaki manusia di bulan adalah satu HOAX? Beberapa pakar sendiri telah menyatakan bahawa ianya hanya dirakamkan di dalam studio dan kesan cahaya dari cahaya matahari dari gambar yang diambil di permukaan bulan itu adalah TIDAK LOGIK sama sekali.

hoax on the moon

- Saintis2 roket NAZI dibawa masuk ke USA secara rahsia dan bertugas di NASA. Mereka digelar sebagai ‘Project PaperClip team’.

Project_Paperclip_Team_at_Fort_Bliss_crop

Project Paperclip Team

Walaubagaimana pun, bukanlah semua pekerja NASA dan NAVY Amerika itu terlibat dengan NAZI atau Illuminati. Tetapi maksud yang ingin disampaikan ialah pertubuhan2 itu sudah dikuasai oleh golongan pertubuhan rahsia yang dikenali sebagai Illuminati itu.

NAVY dapat memonitor laut dan udara, sedangkan NASA dapat memonitor keadaan angkasalepas dan sewaktu dengannya. Perancangan mereka bukannya sembarangan tetapi diatur dari segenap sudut dan ceruk dunia ini.

.

Cop mohor kerabat diraja British pada produk2 di pasaran

Pernahkah anda melihat simbol yang digunakan oleh kerajaan British ini yang biasanya dipanggil sebagai ‘Coat of Arms’?

coat of arms - devil's seal

Perhatikan simbol2 itu di bangunan2 milik mereka

buckingham-palace-gate

Pintu pagar istana Buckingham, England

philip morris wall

Di dinding syarikat pembuat rokok ternama iaitu Philip Morris

Immigration Museum, Old Customs HouseBangunan Immigration Museum, Old Customs House, Australia

Chief Secretary's BuildingChief Secretary’s Building, Australia

Dan camam2 bangunan yang menjadi milik mereka lagi …….

.

Dan perhatikan simbol2 yang walaupun tidak 100% sama, tetapi asasnya begitu yang digunakan pada produk2 rokok dan arak sebagai tanda pengenalan mereka.

Philip-Morris

Philip Morris

Marlboro_logo

Marlboro

benson and hedges

Benson & Hedges

Dunhill International

Dunhill

camel

Walaupun rokok Camel tidak menggunakan simbol ‘Coat of Arms’, tetapi lihatlah terbentang di bahagian latarbelakang sana, segitiga piramid.

.

Produk2 arak dan minuman keras …….

Imperial-Blue-Whisky

Imperial blue whisky

vodka_russia

Vodka Russia

vat69c

Vat69

bells_whisky

Bells whisky

Dan camam2 lagi yang anda boleh lihat sendiri di pasaran sana ……. Amacam? Masih mahu hisap rokok lagi?

.

Orang2 atasan Illuminati adalah dikatakan mereka2 yang berketurunan dari puak Dan, salah satu keturunan Yahudi. Pendek kata, mereka juga adalah keturunan Yahudi. Dan ada juga pendapat yang mengatakan mereka berketurunan dari Firaun. Lagi pun ada 15 keturunan semuanya yang dikaji berada dalam tampuk pemerintahan Illuminati.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment